• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Nowe Porsche 911 Carrera - Coupé i Cabriolet

Nowe Porsche 911 Carrera – Coupé i Cabriolet

1 sierpnia 2019

 

Ósma generacja jednego z najbardziej podziwianych modeli aut wjeżdża na drogi. Ma mocniejszy silnik od poprzednika. Auta można już zamawiać. Na razie bez wersji z napędem na wszystkie koła.

 

Nowe 911 Carrera z nadwoziami Coupé i Cabriolet, ma 3-litrowy, sześciocylindrowy silnik typu bokser z doładowaniem biturbo. Motor generuje moc maksymalną 283 kW/385 KM i jest mocniejszy od poprzednika o 11 kW/15 KM.

Jak można się spodziewać, inżynierowie i konstruktorzy zrobili wszystko, żeby ten sportowy wóz miał nie tylko wzbudzającą respekt dynamikę, ale również, żeby kierowca czuł się w nim odpowiednio komfortowo. Jest tu na odpowiednio wysokim poziomie wykończone wnętrze z ekranem dotykowym o przekątnej 10,9 cala oraz innowacyjne systemy wspomagające, np. tryb Porsche Wet, który zapewnia jeszcze bezpieczniejsze prowadzenie na mokrej nawierzchni.

 

 

911 Carrera ma koła i hamulce o mniejszej średnicy oraz inny kształt (od poprzednika) końcówek układu wydechowego.

Silnik, podwozie i hamulce 911 Carrera zostały zaprojektowane z myślą o wyjątkowo sportowym charakterze. 3-litrowy silnik  dostał nowe turbosprężarki z kołami turbiny i kompresor o mniejszej średnicy. Za przeniesienie siły napędowej odpowiada nowa 8-biegowa przekładnia dwusprzęgłowa (PDK).

 

 

Nowa 911 Carrera Coupé przyspiesza od 0-100 km/h w 4,2 s i osiąga prędkość maksymalną 293 km/h. Pakiet Sport Chrono (w opcji) pozwala „urwać‿ z czasu sprintu 0,2 s. Zużycie paliwa w cyklu łączonym (NEDC) odmiany Coupé wynosi 9,0 l/100 km, a Cabriolet – 9,2 l/100 km.
Auto zostało wyposażone w opony 235/40 ZR na 19-calowych obręczach z lekkich stopów na przedniej osi i 20-calowe felgi z oponami 295/35 ZR z tyłu. Siłę hamowania na obu osiach zapewniają 330-milimetrowe tarcze hamulcowe z czarnymi, czterotłoczkowymi stałymi zaciskami typu monoblok.

Ceny Porsche 911 Carrera Coupé w Polsce startują od 520 tys. zł, a 911 Carrera Cabriolet – od 589 tys. zł. Nowe modele można już zamawiać.

Wersja z napędem na wszystkie koła będzie dostępna później.

 

Roman Furciński, źródło: Porsche, fot. Porsche

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt