• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Nowy Hyundai Tucson już w salonach

Nowy Hyundai Tucson już w salonach

1 sierpnia 2015

 

W radomskim salonie koreańskiej marki pojawił się nowy model Tucsona. To auto z limitowanej wersji – Tour de Pologne. Nie jest to przypadkowe, bo dziś rozpoczyna się 72. edycja tego wyścigu kolarskiego. Warto zapisać się na jazdy testowe.

 

Nowy Tucson zastąpił inny model – ix35. Auto się zmieniło stylistycznie. Ma ciekawą linię, z dużym sześciokątnym grillem, przestronnym wnętrzem i wieloma systemami bezpieczeństwa.

 

Limitowana wersja

Najpierw, do polskich salonów trafiły samochody z limitowanej serii. Wyprodukowano ich 300. Radomski dealer ma auto nr 87.

Limitowana wersja Tour de Pologne jest nieprzypadkowa. Hyundai jest sponsorem tegorocznej edycji wyścigu rozgrywanego na polskich drogach. Zwycięzca zawodów, w generalnej klasyfikacji, otrzyma nowy model Tucsona.

Kompaktowy SUV ma ładną linię nadwozia, z reflektorami i światłami do jazdy dziennej oraz światłami mijania w technologii LED. Również światła tylne również są LED-owe.

Auto jest dłuższe od poprzednika (ix35) o 65 mm, szersze o 30 mm i ma o 60 mm więcej miejsca z tyłu na kolana. To ważna informacja, szczególnie dla osób wysokich. Osoba o wzroście 185 cm ma swobodnie rozsiądzie się na tylnej kanapie nie mając kłopotów, że kolana co chwila uderzają w oparcie przedniego fotela, albo że głową trze o podsufitkę.

Wnętrze jest przestronne, fotele wygodne i długa jazda nie powinna męczyć. Jak z tym jest, nie wiemy. Jeszcze nie odbyliśmy tym autem nawet krótkiej jazdy.

 

Bogate wyposażenie

Wyposażenie we wspomnianej limitowanej wersji jest “narzucone”. Jeśli ktoś się zdecyduje kupić takie auto otrzyma m.in. przeszkolny dach otwierany i uchylany automatycznie, inteligentny bagażnik, czyli otwierany automatycznie, asystent pasa ruchu, systemy ostrzegania o ruchu poprzecznym przy jeździe tyłem, system monitorujący tzw. martwy punkt, aktywny tempomat, system zczytywania znaków drogowych (ograniczenie prędkości, zakaz wyprzedzania innych pojazdów), skórzaną i podgrzewaną kierownicę, fotel kierowcy regulowany w 10. płaszczyznach (fotel pasażera regulowany w 8 płaszczyznach, oba podgrzewane), lampki oświetlające dojście do samochodu i spryskiwacze reflektorów.

Do tego dołożona jest nawigacja z pakietem sześciu aktualizacji, którą można obserwować na wyświetlaczu ciekłokrystalicznym o przekątnej 4,6 cala.

 

Silniki i ceny

W wersji Tour de Pologne są montowane dwie jednostki napędowe: benzynowa o pojemności 1.6 l turbo o mocy maksymalnej 177 KM z napędem na cztery koła i dwusprzęgłową automatyczną, 7-stopniową skrzynią biegów oraz wysokoprężna o mocy 2.0 l o mocy maksymalnej 185 KM, również z napędem na cztery koła i skrzynią biegów, do wyboru, 6-stopniową automatyczną lub 7-stopniową manualną.

Od września, w sprzedaży normalnym wersji Tucsona będą dostępne ponadto samochody z jeszcze dwoma silnikami: benzynowym 1.6 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa o mocy 132 KM i 6-stopniową manualną skrzynią biegów oraz wysokoprężnym 1.7 l o mocy 115 KM, 6-stopniową manualną, albo 7-stopniową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów.

Ceny nowego modelu rozpoczynają się od 149,9 tys. zł.

 

Zapisz się na jazdę testową,

masz szansę wygrać rower

W pierwszym dniu po rejestracji, z jazd nowym Tucsonem w radomskim salonie skorzystało kilkanaście osób.

A, spośród wszystkich klientów, którzy odbędą jazdy testowe w trakcie trwania wyścigu Tour de Pologne (od 1 do 8 sierpnia) rozlosowany będzie wysokiej klasy rower Giant o wartości 4 tys. zł (może któryś z klientów radomskiego salonu Hyundaia będzie miał szczęście). Natomiast każdy otrzymuje gadżety kibica.

Roman Furciński, fot. Roman Furciński

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt