• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności

Volvo i jego sportowe wersje

Volvo i jego sportowe wersje

6 kwietnia 2013

 

R-Design – tak pakiet zmian w modelach XC60, S60 i V60. Zmiany dotyczą stylistyki samochodów i modyfikacji mechanicznych. Wśród mechanicznych są usportowione zawieszenie, z twardszymi sprężynami i amortyzatorami.

 

We wszystkich modelach serii 60 pakietu R-Design światła do jazdy dziennej umieszczono poziomo w zderzaku przednim, a spryskiwacze przedniej szyby przełożono z maski pod nią.

Modele S60 i V60 mają felgi o maksymalnym rozmiarze 19 cali, a XC60 – 20 cali i wszystkie są pięcioramienne, ze stopów lekkich.

Wspomniane modele z R-Design mają bardziej sportowe zawieszenie. Zamontowano w nich m.in. amortyzatory szybciej reagujące na nierówności na drodze i obniżono zawieszenie o 15 mm. Mimo sportowego ducha, w samochodach ma być nadal wygodnie i komfortowo.

 

 

Wybierając samochód z automatyczną skrzynią biegów, przy kierownicy będziemy mieli manetki do sekwencyjnej zmiany przełożeń, dzięki czemu będzie ona następowała szybciej.

W modelu S60 T6 AWD o mocy 304 KM samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,9 sek. Inżynierowie Volvo zapewniają, że osiągi będą jeszcze lepsze po wgraniu fabrycznego programu Polestar co pozwoli podnieść moc do 329 KM, a moment obrotowy z 440 na 480 Nm. Program Polestar będzie dostępny także do innych odmian silników benzynowych i Diesla.

 

Wewnątrz, wersja R-Design charakteryzuje się sportowymi fotelami kubełkowymi, znacznie bardziej wyprofilowanymi niż obecnie, a fotele obito materiałem o fakturze Nubuku ze wstawkami z perforowanej skóry.

Wymieniono zegary, analogowe zostaną zastąpione wyświetlaczami TFT.

RF, źródło: Volvo, fot. Volvo

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt