• Ster_Tiguana_Hybrid_1300x260px-1-
  • Ster_Tiguana_1300x260px-1-_-1-

Aktualności||Główny slider

weip_zeroma_920

Parking przy ul. Nowogrodzkiej płatny całą dobę

12 kwietnia 2024

Zmienił się zarządca parkingu przy ul. Nowogrodzkiej. Od ubiegłego miesiąca pieczę nad nim ma gdyńska spółka WEIP. Opłaty obowiązują 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu.

Już nie ma wolnych godzin do parkowania na prywatnym terenie przy ul. Nowogrodzkiej. Zmienił się operator parkingu i zmieniły się zasady z jego korzystania. Od ubiegłego miesiąca zarządza nim firma WEIP (ma w Radomiu kilka parkingów).

Teraz, jest on płatny przez całą dobę, przez 7 dni w tygodniu. Pozostawienie auta na jedną godzinę kosztuje 5 zł. Za brak biletu, kontroler wystawia wezwanie do opłaty dodatkowej w wysokości 190 zł (jeżeli zapłaci się w ciągu czterech dni – 120 zł). Bilet pobiera się z parkomatu, wpisując numer rejestracyjny auta.

W oczekiwaniu na rozmowę

Wczoraj, byliśmy świadkami sytuacji, gdy jedna z pań, która zaparkowała samochód dostała wezwanie do wniesienia opłaty dodatkowej. Szukała osoby kontrolującej, która je wystawiła, ale nadaremno. Pani Edyta (nazwisko do wiadomości redakcji) miała wykupiony bilet, ale zapomniała go w pośpiechu wystawić za szybę (spieszyła się na wizytę lekarską z dzieckiem). Chciała wyjaśnić to z kontrolerem.

Pani Edyta długo czekała na osobę kontrolującą

Zadzwoniliśmy na numer infolinii telefonicznej podany na tablicy z regulaminem parkingu. Odezwał się głos z automatu.

„Postarany się automatycznie odpowiedzieć na twoje pytania.

Proszę, wybierz tonowo numer działu obsługi konsumenta: wciśnij 1, 2, 3 lub 4 (w zależności od tego w jakiej sprawie chcemy rozmawiać)”. Wybraliśmy 1 – dział obsług konsumenta.

Głos z infolinii: „Proszę, wybierz interesujący cię temat: wciśnij 1, 2, 3, 4, 5, 0 (w zależności od tematu rozmowy)”. Wybraliśmy 1 – wezwanie do opłaty dodatkowej.

Głos z infolinii: „Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej w temacie wciśnij: 1, 2, 3, 0 (w zależności od tematu)”. Wybraliśmy 2 – reklamacje i odwołania – 2.

Głos z infolinii: „Wezwanie do opłaty dodatkowej jest wystawiane …..” i kilkuminutowa formułka wyklepana przez kobiecy głos. „Masz możliwość złożenia reklamacji przez formularz na stronie internetowej lub drogą listowną na adres firmy…”.

I tak dalej, i tak dalej. Po wysłuchaniu kilkuminutowej rozprawki usłyszeliśmy, że „jeżeli chcesz porozmawiać z konsultantem, wciśnij 9”. Tak też zrobiliśmy. I znowu kilkuminutowej oczekiwanie na połączenie. W końcu jest, hura.

Krótko mówiąc, jeżeli chcecie dzwonić na infolinię i porozmawiać na żywo z człowiekiem, po wybraniu głównego numeru wybierajcie, np., 1, 1, 2 i 9.

Pani Edyta miała się odwołać od wystawionego wezwania.

Roman Furciński, fot. radommoto.pl

Zgłoś info!

Zauważyłeś utrudnienia na drogach?
Poinformuj nas sms-em lub mailem!

603 216 702 redakcja@radommoto.pl

Może Cię zainteresować:

  • Logo Jobsora

Kontakt