Wyburzona kamienica u zbiegu przy ul. Czachowskiego, obok wiaduktu na ul. Słowackiego, ul. Czachowskiego bez połączenia z Beliny-Prażmowskiego i zlikwidowane przejście podziemne pod torami kolejowymi na ul. Słowackiego. Tak przewiduje projekt wybudowania odcinka trasy N-S i połączenia jej z wiaduktem na ul. Słowackiego.
Nowa droga ma prowadzić wzdłuż torów kolejowych, od Szklanej do Beliny-Prażmowskiego, również z możliwością wjazdu na wiadukt na Słowackiego (po wybudowaniu wjazdu od strony nieużytkowanych obecnie terenów przy Beliny-Prażmowskiego) i jazdy w kierunku Glinic. Z wiaduktu będzie można zjechać w prawo, w Beliny-Prażmowskiego (zjazdem powstałym po wyburzeniu kamienicy przy Czachowskiego 2 i Słowackiego 51 oraz likwidacji punktu skupu złomu).
Na odcinku między Słowackiego i Żeromskiego trasa N-S będzie mieć jedną jezdnię, z pasami w dwóch kierunkach, biegnącą bezpośrednio obok torów kolejowych. U zbiegu ze Szklaną powstanie rondo z wydzielonym prawoskrętem z Żeromskiego w nową trasę.
Tunel podziemny ma być zlikwidowany. Ruch pieszych ma się odbywać wydzielonym pasem na wiadukcie. Podobnie rowerzystów.
Wspomniany odcinek trasy N-S ma odciążyć centrum Radomia, odkorkować 25 Czerwca i upłynnić ruch w kierunku północnych dzielnic miasta: Osiedla nad Potokiem, Gołębiowa, Gołębiowa II i Brzustówki.
Przetarg na budowę śródmiejskiego odcinka trasy N-S ma być ogłoszony w drugiej połowie 2016 roku. Przez rok mają być wykonane wszystkie prace przygotowawcze łącznie z uzyskaniem decyzji środowiskowej, opracowaniem projektu, wykupieniem gruntów, uzyskaniem pozwolenia na budowę i pracami związanymi z przemeldowaniem lokatorów z wyburzanych kamienic. W roku 2017 nowy odcinek ma być już przejezdny.
Według miasta, wartość projektowa inwestycji wynosi 32 mln zł. Zdaniem władz magistratu, pierwsze pieniądze już są dzięki subwencji drogowej – 13 mln zł, którą miasto otrzymało na budowę ul. Młodzianowskiej. To duża kwota, która pozwala na oszczędności i daje możliwość innych inwestycji drogowych.